Projektowanie kalendarzy

Pierwsze wrażenie na kliencie można zrobić wyłącznie raz. Czy ażeby na pewno? Zadaniem wręczania potencjalnym klientom prezentów jest sprawienie, by w zasadniczych momentach, zastanawiając się nad wyborem kontrahenta, myśleli właśnie o naszej firmie. W tym celu można zdecydować się na zakup różnych gadżetów, takich jak długopis, notes, piłeczka antystresowa czy organizer książkowy.




Dla osób ceniących sobie pozytywne złudzenie, jakie mogą zrobić na klientach kalendarze książkowe są doskonałym wyborem. Niebanalne, użyteczne i zapadające w pamięć. W trakcie gdy długopisów można mieć kilkanaście i bardzo szybko zgubić połowę z nich, kalendarz zostaje z nami przez całe 356 dni w roku. Rok, podczas którego klient codziennie spogląda na logo naszej firmy.
Produkcja kalendarzy książkowych koncentruje się na dostosowaniu do potrzeb klientów oferując spersonalizowane kalendarze i organizery, które stanowią doskonały prezent w wielu sytuacjach businessowych. Jest to bardzo oficjalny prezent, z nutą osobistego wpływu. Podarowując klientowi lub pracownikom tego rodzaju upominek okazujemy, że kontakt jest dla nas cenny i że jesteśmy gotowi zainwestować we słuszny prezent.
Równie istotne, jak dawanie pozytywnych sygnałów klientowi jest okazywanie pracownikom, że firmie, dla której pracują, zależy na wizerunku i że dba o to, w jaki sposób jest odbierana. Kalendarz książkowy dla firmy, niezależnie od tego, kto ma go otrzymać, potencjalny klient czy obecny pracownik, jest wytwornym i przemyślanym prezentem, który spodoba się i zapadnie w pamięć wielu osobom.
Więcej: również zobacz.